zeg 'ns hoi tegen:
Lies Fliervoet

Strategisch onderlegde en enthousiaste labrador
ik wil meer over Lies weten
👇


‍Lies werkt als UX designer bij Less or more. Ze brengt met haar strategische achtergrond en nieuwsgierigheid een frisse blik op complexe uitdagingen. Lies studeerde Strategic Product Design in Delft. Wat ze daar voornamelijk leerde? “Nadenken over waar je naartoe wilt en hoe je daar komt.” Naast haar werk is ze een echte fit girl, familiemens én een fervent plantenliefhebber. “Ik vind het heerlijk om met mijn handen in de aarde te zitten en zorg met veel liefde voor de planten op kantoor,” zegt Lies.

nieuwsgierig, enthousiast en creatief

Nieuwsgierig, enthousiast en creatief, dat is hoe Lies zichzelf omschrijft. Ze stelt veel vragen om problemen echt te doorgronden en zoekt altijd naar de vraag achter de vraag. “Mijn collega Sebastiaan noemt me soms gekscherend een labrador vanwege mijn enthousiasme, bijvoorbeeld als de kerstversiering op kantoor tevoorschijn komt.” Haar creativiteit benut ze door theorie en praktijk te combineren en buiten de gebaande paden te denken. Maar haar echte superkracht is haar vermogen om verbanden te leggen en patronen snel te herkennen. Ze bewaakt de consistentie in ontwerpen en zorgt ervoor dat gebruikers een uniforme ervaring hebben binnen de software. “Consistentie is een van de belangrijkste elementen van goede UX”, zegt ze hierover.

energie van uitdagende vraagstukken

Ze werkt op dit moment voor een grote klant binnen de internationale logistieke sector aan een nieuw administratiesysteem. Het doel is om de software gebruiksvriendelijker en efficiënter te maken. Een uitdagende klus voor haar, zo zegt ze: “We kijken naar hoe we de huidige applicatie gebruiksvriendelijker kunnen maken. Het oude ontwerp wordt uitgefaseerd en wij werken aan een volledig redesign van de applicatie. Ook passen we bepaalde functionaliteiten aan of bouwen ze verder uit. ” Lies heeft daarnaast ook een strategische rol binnen Less or more. Ze helpt de koers van het bedrijf mee te bepalen door een roadmap te ontwikkelen die de toekomst van de organisatie uitstippelt.

Lies

sept 2024

Ik krijg energie van nadenken over waar je nu al stappen moet zetten om binnen vijf jaar te zijn waar je wilt zijn 🤩🤩

de kracht van UX en het onderscheidend vermogen van Less or more

Over Less or more vertelt ze heel enthousiast. “De open cultuur en dynamische werkwijze hier passen perfect bij mij. Beslissingen worden snel genomen en er is altijd ruimte voor verbetering en nieuwe ideeën. Het voelt echt alsof we samen aan het bedrijf bouwen.” Less or more onderscheidt zich volgende Lies bovendien door niet bang te zijn voor complexe applicaties en door echt het belang van UX naar voren te brengen. “Wij zijn er niet alleen om iets moois te maken, maar om daadwerkelijk dingen te verbeteren. We durven op te komen voor UX en maken duidelijk dat het net zo belangrijk is als bijvoorbeeld cybersecurity. Het helpt klanten om hun gebruikers beter te bedienen, wat uiteindelijk hun marktpositie versterkt.”

laat je familielid eens kijken naar de software

Meer bewustwording creëren over UX binnen je bedrijf, dat moedigt Lies aan. Ze geeft als tip dat bedrijven hun softwareproducten op laagdrempelige wijze kunnen laten testen door nieuwe gebruikers.

Lies

sept 2024

Vraag een familielid zonder voorkennis om bepaalde taken uit te voeren in jouw software en kijk hoe makkelijk dat gaat. Als ze vastlopen, weet je dat er ruimte is voor verbetering 😉

Lies is onderdeel van Less or more. En wij maken werken in bedrijfssoftware makkelijker. Leuker. Fraaier. Gebruiksvriendelijker. Efficiënter. Waardevoller. Winstgevender. Het resultaat? Bedrijfssoftware die het leven van gebruikers makkelijker maakt en goed is voor jouw business. Want gebruikers die sneller kunnen werken, meer vertrouwen hebben en zich verbonden voelen met jouw product, maakt verkopen makkelijker, onboarden sneller en jouw marktpositie steviger.

laat een bericht achter

Bedankt voor je bericht! 
We hebben het met succes ontvangen.
Oeps! Er ging iets mis, probeer het opnieuw.

of neem zelf contact op

of wil je ons bezoeken?